12 – 13 Februarie 2022
22 – 23 Februarie 2022
Oamenii reprezintă cea mai importantă resursă a organizațiilor iar performanța acestora este determinată în mod direct de managementul proceselor de business. Organizațiile de succes au un nivel ridicat al calității serviciilor și al eficenței operaționale având la bază un management formalizat al proceselor.
Astfel, la sfarsitul acestui program de training veti dobândi următoarele competențe profesionale:
– capacitatea de stabilire a relației de tip cauză-efect, dintre procesele de business și livrabilele către client precum și identificarea de soluții în vederea optimizării proceselor;
– conștientizarea importanței abordarii de tip “process-oriented” în activitatile de business din fiecare departament;
– întelegerea tehnicilor utilizate în managementul proceselor prin programul “Lean Six Sigma” și impactului aplicării acestei metodologii în îmbunătățirea proceselor de business;
– determinarea modului în care programul Lean Six Sigma se poate implementa în organizație, cum pot fi identificate și prioritizate proiectele cu impact semnificativ;
– creșterea nivelului de întelegere a importanței rolului fiecarui manager în atingerea și depășirea obiectivelor de business.